Wednesday, January 5, 2011

Nelly Furtado - "Say It Right" music video NellyFurtadoVEVO 24,593,638 views to date

NellyFurtadoVEVO | June 16, 2009 | likes, 368 dislikes
Music video by Nelly Furtado performing Say It Right. (C) 2006 Geffen Records

Apple iTunes

Nelly Furtado Lyrics "Say it Right"

In the day
In the night
Say it all
Say it right
You either got it
Or you don't
You either stand or you fall
When your will is broken
When it slips from your hand
When there's no time for joking
There's a hole in the plan

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
Do you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

I can't say that I'm not lost and at fault
I can't say that I don't love the light and the dark
I can't say that I don't know that I am alive
And all of what I feel I could show
You tonite you tonite

From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?

y en español

En el día
En la noche
Habla del todo
Y dilo como es
Tienes esto
O no lo tienes
Estas sostenido o por lo contrario caes
Cuando tu voluntad este rota
Cuando esto resbale desde tus manos
Cuando no halla tiempo para bromear
Cuando no hay como escudarse con el plan.

OH no sabes nada de mí ni lo que significo

No sabes nada de mí ni de lo que significo
Tienes lo que renecesita para hacerme libre
O podrías saber todo acerca de mí.

No puedo decir eso que estoy perdida, ni averiada

No puedo decir que no amo la luz en la oscuridad
No puedo decir que no se si estoy viva
Y que todo lo que siento lo podría mostrar
Me presionas, me presionas.

Desde mis manos podría darte

Algo que he hecho
De mi boca podría cantar tu otro ladrillo que yo he puesto
Desde mi cuerpo podría mostrarte un lugar que dios conozca
Deberías saber que el espacio es santo
¿Realmente quieres ir?

No comments: